Ei, Gent!

Coneix la nostra entitat
Ei, Gent! és una associació juvenil sense ànim de lucre, dedicada a l’educació en el lleure infantil i juvenil. La nostra associació es va fundar el 31 de juliol de 1991 després de la realització del “1r Curs de Monitors del Pla de l’Estany”. Volem un temps lliure viscut amb sentit i de manera personalitzada on tothom pugui mostrar-se tal i com és i sigui acceptat sempre dins el respecte mutu. Tot això a partir d’activitats enllaçades per centres d’interès fantàstics i en la participació a la ciutat.



Ei, Gent! ha consolidat una sèrie de situacions d’esplai dinàmiques amb l’aportació de tots els monitors i totes les monitores que hi han passat. Actualment, aquesta entitat s’ubica a l’antic espai de Comissions Obreres de Banyoles – CCOO (plaça Servites) i les activitats que fa són:
- CASAL D’HIVERN
- COLÒNIES D’ESTIU.
Blog de la Coordinadora
Descobreix articles, notícies i recursos que connecten i enforteixen el lleure educatiu a la comarca.
-

Obertes les inscripcions a les COLÒNIES I CAMPAMENTS 2026
Ei, Que ja som aquí! No facis el dropo i vine a gaudir el bon…
-

Obertes les inscripcions al CASAL 2026
Estem molt contents d’anunciar que ja hem obert les inscripcions al CASAL 2026! A partir…