Ei, Que ja som aquí!
No facis el dropo i vine a gaudir el bon temps amb nosaltres.
Ei Gent!, Fem Tram i Escambell ja tenen l’estiu preparat perquè ho puguis passar fenomenal. Els escarabats i les marietes ja s’han apuntat, només faltes tu!
Deixa’t portar per les flors i fes la preinscripció en línia en el formulari que trobaràs a la nostra pàgina web.
Podeu trobar tota la informació de les Colònies i els Campaments en aquest enllaç.
SOM-HI, US ANIMEM A TOTS I TOTES A VENIR!
