Ei, Que ja som aquí!

No facis el dropo i vine a gaudir el bon temps amb nosaltres.

Ei Gent!, Fem Tram i Escambell ja tenen l’estiu preparat perquè ho puguis passar fenomenal. Els escarabats i les marietes ja s’han apuntat, només faltes tu!

Deixa’t portar per les flors i fes la preinscripció en línia en el formulari que trobaràs a la nostra pàgina web.

Podeu trobar tota la informació de les Colònies i els Campaments en aquest enllaç.

SOM-HI, US ANIMEM A TOTS I TOTES A VENIR!